ŞANLIURFA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
HİLVAN ŞEHİT HALİT ŞİLTAK DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Fotoğraf Galerisi
Birimlerimiz
Poliklinikler
Acil Servis
Ameliyathane
Yoğun Bakım
Doğumhane
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon/Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekimimiz
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
Hastanemizin Organizasyon Şeması
İdari Hizmetler
Satın Alma
Bilgi İşlem Birimi
Hasta Hakları Birimi
Ambar Ayniyat Birimi
Evrak Kayıt Gelen-Giden
Personel Özlük Birimi
Maaş Mutemedi - Döner Sermaye
Arşiv Birimi
TİG(Tanı İlişkili Gruplar) Birimi
Fatura Birimi
Kalite Yönetim
Kalite Yönetim Birimi Çalışanları
Kalite Politikamız
Kalite Komiteleri
Dış Kaynaklı Dökümanlar
Kurumlar arası anlaşmalı protokoller
Genel Uyum Eğitim Rehberi
Çalışan Güvenliği Genelgesi
Hasta Hakları Yönetmeliği
Kalite Yönetimi
Sağlıkta Kalite Standartları
Bilgi güvenliği Politikası
Hizmet Binamız
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alırım
Ziyaret Saati Ve Kuralları
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta Hakları Yönetmeliği
Hasta Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hekim Seçme Hakkı
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp
Çocuk Hastalıkları
Kadın Hast. ve Doğum
Dahiliye polikliniği
Aile Hekimliği
Diş polikliniği
Evde Sağlık Hizmetleri
Yataklı Servisler
Özellikli Birimler
Hemodiyaliz Birimi
Gebe Sınıfı
Nasıl Gidilir?
Sağlık Hizmetlerimiz
Eczane
Beslenme ve Diyet Birimi
Bebek Dostu Hastane
Anne Sütünün Önemi ve Başarılı Emzirme Eğitimi
Ameliyathane Hizmetleri
Hasta ve Yakını Bilgilendirme
Ziyaret Saatleri ve Ziyaretçi Kuralları
Refakatçi Kuralları
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Poliklinik Çalışma Saatleri
Sağlığım
Beslenme
182 mhrs
e-nabız
Doktor İsim Listesi
İletişim-Ulaşım
MHRS Sorumlusu
Olay Bildirim Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Güvenlik Raporlama Formu (GRS)
Hastane Telefon Listesi
İletişim
Kroki ve Ulaşım
Sık Sorulanlar
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Refakat Politikamız ve Refakatçi ...
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
23 Ekim 2024
REFAKAT KURALLARI
Refakatçi gereksinimine hastanın doktoru tarafından karar verilir.
Refakatçı sayısı bir kişiyle sınırlıdır. Birden fazla refakatçinin bulunması gereksiz yere kalabalık oluşturacağı ve hastanenin işleyişini engelleyebileceği için uygun bulunmamıştır.
Kadın servisinde erkek refakatçi kalamaz.
Refakatçiler kendilerine tanımlanmış refakat kartlarını sürekli takılı tutmak mecburiyetindedir.
Refakatçiler hastane kurallarına uymalıdır. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
Refakatçilerin istirahat edebilmeleri için hasta odalarında bulunan refakatçi koltuklarını kullanabilirler.
Refakatçiler (hekim, hemşire direktifleri dışında) hastaya yönelik herhangi bir uygulama yapmamalıdır.
Refakatçiler hastaneye ait eşya, malzemeleri düzenli ve temiz tutmalıdır. Hastane malına zarar veren refakatçi, zararı karşılamak mecburiyetindedir.
Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastaları hastane dışına çıkarmamalı veya yatağını değiştirmemeli.
Refakatçiler hastanede tütün ve alkollü madde kullanmaları yasaktır.
Refakatçiler hasta odaları ve koridorlarda yüksek sesle konuşmamalı, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemelidir.
Refakatçiler hastalara yiyecek-içecek getirmemeli, hekim yada hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek içecek vermemelidir.
Refakatçiler refakat kartlarını göstermek sureti ile hastanemiz yemek hizmetlerinden ücretsiz yararlanabilirler.
Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber vermelidir.
Refakatçilerin; sık sık refakat değişikliğine gitmeleri, değişikliğin zorunlu olması halinde durumu klinik sorumlu hemşiresine bildirmeleri gerekmektedir.
Öneri, teşekkür ve şikâyetlerinizi “ Hasta Haklarını Birimi” , “dilek – öneri kutuları” ve WEB sayfamızdan(www.
hilvandh.kalite@saglik.gov.tr
) “dilek – öneriler (e-posta)” aracılığı ile iletebilirsiniz.
Acil durumlarda hastane tahliye alanları her katta tabelayla gösterilmiştir.
Hasta yataklarının üst kısmında bulunan
hemşire çağrı cihazı
ile oluşabilecek her türlü problemde çağrı zilini kullanılabilinir.
HASTANE YÖNETİMİ
×